Idag smäller det!

Idag drar Champions League igång och vi kan med stor rädsla sitta framför TV sofforna och titta på den underbara Champions League stämningen. Jag kommer verkligen vara taggad och nervös. Som jag tidigare har nämnt så är det fyra lag som spelar idag såsom:

Arsenal      -       Roma
Inter            -       Man U
Atletico M   -       Porto
Lyon           -       Barcelona

Värt att nämna är också att fjolårets segrare Man U har en rejäl kris i backlinjen spelare som Vidic, Evans, Rafael, O'shea och Wes brown är borta. Så hur dem ska klara av Inters offensiv med Zlatan och Adriano i toppform är en gåta för mig. Jag tror resultatet i denna spelordning blir:  X, 1, 1, 2, vad tror du ? 


   Vem av dessa två kommer vinna matchen i matchen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0